sncr_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçenlerde görmüştüm bu tasarımı açıkcası birisi dle çevirsede kullansak diyordum : ) ama nasıl fullstory eksik anlayamadım hocam keşke tamamen bitince paylaşsaydınız...
konunun devamına tıklayınca acılan sayfa olan kısım eksik feedback vs tamam zaten css ye 1-2 bişe ekliyeceksiniz o kadar,bi 7-8 kişi isterse onuda yaparız sorun deil