Konu
Etiketleri Title Olarak Gösterme
16-08-2010, 15:50:43
#2
HoST13
Etiketlerin hepisini başlık olarak göstereceksen kötü olur. Çünkü bu kadar uzun bir başlığı google pek hoş bulmıyacaktır.