fiyatlarınız cok yuksek hatta ucuk dıyebılırım
bahadirhan1'in yazdığı domaini belirtilen fiyata aldıysanız bizim fiyatların size uçuk gelmesi normal

(whoisde sizin bilgileriniz var.)
Fiyatların yüksekliği ya da uçukluğu bu sektör için göreceli bir kavramdır.. Sizin 5 para etmez dediğiniz domain 1000liraya bile satılabilirken, Ooooo süper dediğimiz domainler panelde çürüyebiliyor..
Domainlerimizin çoğu aynı zamanda markalaştırılma konusunda, hatta slogan konusunda sıkıntı yaratmayacağı için çoğu sıradan domainden 4-5 adım öndedir.
Görüşmek Üzere..İyi günler.
Not: Amaç tartışma ortamı yaratmak değildir. Sadece siz görüş belirtmişsiniz bende görüş belirttim.