arkadaşlar yaptığım web sitesi internet explorer 7+ sürümlerde menü çubuğu (dosya, düzen vs) pasif durumdayken gözükmüyor. Menü çubuğu aktif olduğunda ise gözüküyor.

Sorunu çözmemde yardımcı olabilecek arkadaşlar özelden ulaşsınlar.