Konu
değişik bir hata
16-08-2010, 05:40:42
#1
netreklam
arkadaşlar yaptığım web sitesi internet explorer 7+ sürümlerde menü çubuğu (dosya, düzen vs) pasif durumdayken gözükmüyor. Menü çubuğu aktif olduğunda ise gözüküyor.
Sorunu çözmemde yardımcı olabilecek arkadaşlar özelden ulaşsınlar.