Merhaba arkadaşlar ;

İsim,E-Mail,Konu,Güvenlik Kodu Kısmı Solda...
Mesaj alanı ve gönde sıfırla, ekran çıktısı olan başarılı başarısı txt alanı sağda olsun istiyorum.

Bir çok yöntem denedim ama nedendir bilmem birbirine giriyor tasarım kayıyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler kolay gelsin



<div class="ort">

<div class="sl">
<div class="hakimizda"><div class="hkmzdust"><div style="clear:both;"></div></div><div class="hkmzdort">
<div class="hkmzdbas">İLETİŞİM</div><div class="hkmzdglg"></div>
<div class="hkmzdic">

<form method="POST" action="iletisim.php">

  <label>İsim : <br />
  <input type="text" name="name" size="25">*</label>
  <br /><br />
  
  <label>E-Mail : <br />
  <input type="text" name="email" size="25">*</label>
  <br /><br />
  
  <label>Konu : <br />
  <input type="text" name="subject" size="25">*</label>
  <br /><br />
  
  <label>Güvenlik Kodu : <br />
  <input type="text" name="kod" size="25">*</label>
  <br /><br />

  <label>Mesaj : <br />
  <textarea rows="9" name="message" cols="30"></textarea>*</label>
  <br /><br />

<div class="buttons">
    <button type="submit" class="positive" name="save">
        <img src="images/gonder.png" alt=""/>
        Gönder
    </button>
    
    <button type="reset" class="negative" name="save">
        <img src="images/sifirla.png" alt=""/>
        Sıfırla
    </button>
</div>

</form>

<div class="clearfix"></div>
<br />
*Başarılı... Başarısız.!