NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, gerçekten çok güzel puanınız var ve emeğinizin karşılığını almışsınız.
Çok teşekkür ederim okul puanım 57 gelmesin rağmen ( herkese 65+ geldi çevremde ) istediğim yeri kazanmak mutlu etti benide