Biz de yapalım o zaman. Malum içerikle ilgili başlıkları koyalım. Sonra da diyelim ki adsense kuralları gereği bu içerikleri barındıramıyoruz sitemizde . Sonra içeriği silelim reklam yayınlamaya devam.
Onca gelen ziyaretçiden de kar yapalım. Buna artık bi önlem alınmalı. Resmen haksız kazanç oluyor. Madem kuralları var adam gibi uygulasın. Sesimizi duyuracağımız herhangi bir yerde yok ki. Gerçi olsa bile kim takar bizi. Para onun, reklam onun istediğini yapıyor işte.