Türkiye de hatlar pahalı sebebi de bu. Alt yapı yok türkiyede yurt dışı kadar türkiye de sunuculara verilen hatlar neredeyse yurt dışında evlere veriliyor o yüzden ucuza geliyor 10 seneye inş türkiye'de de aynı fiyatlandırma olur