Fiayatlar bence ucuz bile. Ama çalışan birileri varmı diye bakmak lazım. Yaptıkları çalışma gerçekten taktire şayan eğer gerçekten yapıyorlarsa.
Çalışan birileri varsa yorumlarını paylaşırsa sevinirim.