Öncelikle merhaba demek istiyorum script 19 kendince güzel açıklamalar yapmış tabii insan kendini savunacak ben script 19 dan 2 tane arkadaşlık scripti aldım ilki xl ikincisi joy cristal ilk inde problemler olduğu için ikincisini almak zorunda kaldım bize msn adresleri verildi hafta içi tüm gün onlineyiz dendi ama malesef hafta içi çok nadir online oldular oda 20 bilemediniz 30 dak tesadüfen online oldukları anı denk getirdik tamam azda olsa sorunlarımızı hallettiler fakat çoğunlukla msnden online oldukları zaman bizimle ilgilenmediler sorunları mail olarak yolladık fakat yüzde 80 hallettiler ben karalamak istemiyorum ama teknik destek kocaman bir sıfır maden bir iş yapıp karşılığında para kazanıyorsunuz o paranın hakkını vereceksiniz biz sizi profösyonel sandık ama siz tamamen amatörsünüz ben burdan yine söylüyorum sizlerin düşüncelerini bilemem ama keşke ben script 19 la çalışmasaydım çalışmak isteyenlerede söyleyeceğim tek şey var iyi düşünün bu yazılarımı iyi okuyun sonra çok pişman olmayın biz mağdur olduk biz parasındada değiliz madem para aldın aldığınız paranın hakkını verin veremeyeceksenizde sağda solda yok karalıyorlar yok bize çamur atıyorlar demeyin ateş olmayan yerden duman çıkmaz aslında daha söylenecek çok söz var ama neyse size tekrar mail atıcam bu seferde ilgilenmesseniz inanın tüm net alemine sizin yaptıklarınızı anlatıcam olmadı bu iş mahkemeye kadar gidecek kusura bakmayın ama kendi düşen ağlamaz artık bardak taştı bizi kanuni yollardan haklarımızı aramaya mecbur bırakmayacağınızdan eminim.
Saygılarımla....