Merhabalar... Geliştirmekte olduğum İngilizce bir sitede index sorunum var. Bunu çözmek adına güncel blog sitemden backlink vermek istedim. Ancak aklıma ilginç bir şey geldi.

Yönlendirmeyi "domain.com" yerine "RSS Adresine" yapmak fikri belirdi kafamda.
Bu konuda bir tecrübesi ya da fikri olan var mı acaba? Herhangi bir sorun çıkar mı?