Bizim dört beş kişilik bir grubumuz var ve kendi aramızda WoW oynamak istiyoruz. Elimde WoW'un server dosyası var, mysql şeklinde. Ancak hamaçi bile kursak da iletişime geçemiyoruz. Bir türlü çözemedik işi.


Not : Arkadaşlar bir abinin sorunu rica etti konuyu açma gereği duydum oynayanlar varsa bir yardımcı olursa sevinirim .