italya'dan teknoloji satın alındı ve bizim arazi koşullarına, ihtiyaçlarımıza göre modifiye edildi. doğrudan dışardan almak ile tamamen kendin üretmek arasında bir durum.
atılan bu adımların gerisi gelirse -geleceğine şahsen inanıyorum- tamamen kendi üretimimiz helikopterleri kısa zaman içinde kullanmaya başlarız.