Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Belki ileride kullanırız, yer imlerine alıyorum. Tebrikler ve başarılar.
Güzel bir çalışma elinize sağlık
ikinizede teşekkür ederim arkadaşlar... şimdilerde yine bi kaç psd araştırmasındayım.. bakalım olmazsa yine css döker ücretsiz dağıtırım r10 da

hem varsa sizin önerilerinizde açığım düşüncelere