Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık. Belki ileride kullanırız, yer imlerine alıyorum. Tebrikler ve başarılar.
Lucasz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir çalışma elinize sağlık

ikinizede teşekkür ederim arkadaşlar... şimdilerde yine bi kaç psd araştırmasındayım.. bakalım olmazsa yine css döker ücretsiz dağıtırım r10 da hem varsa sizin önerilerinizde açığım düşüncelere