Dostum şaka gibi ama benim 10 kişiyle cpu aşmıştı

seni iyi bile tutmuşlar
Yanlış anlaşılmasın webarısı değil benimki başkaydı. Kısacası geçebilir yani.. Sitenin bulunduğu sunucunun özellikleri düşükse verdiği cpuda düşükse üzerine de sen çok fazla eklenti kullandıysan normaldir.