Dostum şaka gibi ama benim 10 kişiyle cpu aşmıştı seni iyi bile tutmuşlar

Yanlış anlaşılmasın webarısı değil benimki başkaydı. Kısacası geçebilir yani.. Sitenin bulunduğu sunucunun özellikleri düşükse verdiği cpuda düşükse üzerine de sen çok fazla eklenti kullandıysan normaldir.