SuNSeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyleleri r10'dan eksik olmasın eksik değillerde zaten =)
Ellerine saglık arkadaşım.
biz hep beraber hep varolucaz dostum güle güle kullan dostum