Arkadaşlar bu sorun 2-3 kez daha başıma geldi aslında ama bu son olayla beraber artık bide sizlere sorayım danışayım dedim..
Benim bu firmada linux resellarım var sitelerimin hepsi hitsiz sayılır biri hariç, o sitemde şu aralar günlük 2500 hit var.. Ben bu pakete yıllık 140 tl para ödedim. aylık 10 tl falan oluyor. Şimdi şunu merak ediyorum günlük 2500 hitle aşırı cpu kullanımı nasıl olur? diyelimki oldu bir host firması neden bu gidişatı görüpte müşteriyi maille uyarmak yerine siteyi cart siye suspendler hemde roottan.. Ben nerden bilicem ne kadar cpu kullanıyorum? Bu 2 kez daha bu firmada başıma geldi. Bakın bi ara serverlarında sorunlar vardı günlerce sitelerimiz kapandı girilmedi vs hatta burdada başlıklar açıldı. Biz müşteriler olarak bunu sineye çektik hizmet almaya devam ettik. Ama bu arkadaşlar en ufak şeyde böyle davranabiliyorlar hizmeti haber vermeksizin kesebiliyorlarki dediğim gibi 2500 hitle nasıl bir cpu kullanımıysa bu yani bu kadar acilietle haber vermeye bile fırsat olmadan kapatma ihtiyacı gerektiriyor.. Sizin fikriniz nedir ne düşünmeliyim bu firma hakkında?