Ben çinde herkes ingilizce biliyor demedim.Oradakilere yazdırdığınız makaleler daha ucuza geldiği için çin dedim.Yoksa kendinizde yazabilirsiniz.Yada google dan çevirebilirsiniz.Biraz aklı çalıştırmak lazım bu işe girebilmek için.Kendi fikirlerinizi de üretebilirsiniz.Ben yararlı olsun diye açtım bu konuyu,hayalperestlik peşinde koşmak için değil!!!
Yapan yapıyor parasını kazanıyor.Benimde vaktim olsa bende yapacağım.Önceki yazdıklarımı zahmet edip de okusaydınız vaktim olmadığı için işe giremediğimi görürdünüz.