Doldurulacak kısımlar yok sadece maddeler vermiş sanırım sözleşme türü birşey ingilizcemi almancamı anlamıyorum bende ama görünüş vaziyetine göre sözleşme tipi birşey. Bilgi için teşekkürler ben ozaman yarın onun cıktısını alıp taratıp geri mail adreslerine yollayayım.
Bu arada o pfd dosyasını yada resmi uyeliğimi aktif etmeleri için nerden yukleyeceğim yada hangi maile yollamalıyım? Uyeliğimi onaylamaları uzun sürermi.
Bu konu hakkındada bilgi verirseniz minnettar kalırım.
Şimdilik hoşçakalın.