Edit: Arkadaş Vb 6.0 için istemiş birisi VB.Net diyor (substring) diğeri de C# ile yazmış..
senin için basit bişey yaptım.. kodda anlamadığın yer olursa sorarsın. copy-paste yapılmasın diye de resim olarak veriyorum. resimdeki kırmızı yazılar kontrollerin nameleridir.ona göre isim verirsin kontrollerine.
iyi çalışmalar