tam aksine ben katılmıyorum şahsen bir teşekkür edecek diye tıklayıp sitemi kapatacaksa adwordse tık başı verdiğim 25 kuruşa yazık...
bu tür kişileri şikayet ederseniz, adwords yayıncılarının geri dönüşümü artar dolayısıyla tık başı gelir artar eğer şikayet etmezsek adword yayıncılarının geri dönüşümü azalır, ben enayimiyim der ve ya tık başı ücreti azaltır ya da yayını durdurur. Sonuçta Google `ye hiç birşey olmaz.
Hocam WM Ortamında Genelde Kullanılan Adwords Reklamları Googlenin Ücretsiz Olarak Verdiği Deneme Kuponlar Para Bile Vermiyoruz [ Ki R10'da Bile Satışı Yasaklanmıştır Ücretsiz Dağıtım Yapıyor Herke ] Adsenseden de Madur Olacağımızı Rakamların Azalacağını Anlatmayın Çünkü Herkes Durumun Farkında Adwords Kullanıyor ve Tık Başı Gelir En Düşüğe Ayarlıyor Bu Yuzden Zaten Adsenseden Tık Başı Fazla Kazanamıyoruz Adam Teşekkür Etmeyin Reklamımı Teşekkür Mahiyetinde Tıklayın Demiş

Sonuçta Öyle Siteler Görüyoruz Sırf Reklam Bir Yere Girmek İstiyoruz Reklama Tıklamadan Giremiyoruz O Tarz Sitelere Oranla Bence Çok Daha Masumane Bir Anlayış