Bişey yok bunda internet acemilerinin rastgele her yere tıklamasından bile iyi bu, belki o tıklayan arkadaşın ilgisini çeken bir reklam vardır oradan devam edip gitmeyeceğini nerden biliyorsun ki, öyle 25 kr reklam verdim diye şikayet edin demenide garip buldum doğrusu
bilmiyorum yazdığınıza kendiniz inanıyor musunuz da neyse konuyu uzatmaya gerek yok zaten kuraldışı bir konu...