Konu
bir isim de benden
13-08-2010, 12:54:30
#14
Doğan
suleymanuslu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
simdi telefondan girdim aksam aliyim suleyman.us u
,
godaddy'de ucuzdu galiba..
2,99dı 4,99 yapmışlar. Name'de 3,99$