Konu
bir isim de benden
13-08-2010, 12:47:02
#9
Doğan
suleymanuslu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
suleyman.com alacaktim biraz pahali
.EU olduğu için pek değerli değil.. Ben kullanır kendi ismim sonuçta der ve iyi şeyler yaparsan kişisel olarak kullanılabilir. Ama ticari açıdan pek bir değeri yok maalesef.