Konu
bir isim de benden
13-08-2010, 12:35:05
#6
Doğan
axikedi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Niye aldın?
mucurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi adının domainini almak iyi, nasıl değerlendirmeyi düşünüyorsun
Açılım Gelmiş..
AfMeSu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah seni davul etmesin.
Usta sende benim adımı alda hediye ediver bana.. Yoksa heklerim domainlerini.