enes54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi koskoca r10 da tek bizmiyiz burdan sunucu alan neden kimse açıklama yapmıyor yedeksiz tüm sitelerim orada lütfen biri açıklama yapsın.
P.M: gönderdim.