switch arızası değil, jeneratör odasında yangın çıkmış ve elektrik kabloları dahil hepsi hasarlı.
ülke içindeki makine sayısı, dışındakinden fazla olan birisi olarak, başkalarında ayıpladığınız hataya siz de düşmek üzeresiniz

sorun yaşayanı tamamen dışlamak yanlış.
veri merkezlerinin 36 saat kapalı kalmasına dayanamayacak iş yapısı dolayısıyla bu sektörden çıkıp tavuk çiftliği kuracağım. mangal partisine tüm meslektaşlarım davetli olacak
Merhabalar : Bu kadar yazi yazilmadan once sorunun SWITCH arizasi olmadigi soylenilseydi daha farkli yorumlardim.
Ben sorun yasayani dislayalim demedim , ufak sorunlari buyuk zaman dilimlerinde halleden verimerkezlerini odullendirmek yerine citalarini yukseltmeleri icin elestirelim gerekirse ceza verelim dedim.Cezadan kastim bir bayinin 30 sunucusu varken tamamini iptal etmesi degil kismi olarak 3 5 tanesini iptal edip , bakin su gun yasanan buyuk kesintiden dolayi bu sunuculari tasidim demek, bu firmalarin hizmet kalitelerine yardimci olur.
Fakat bahsettiginiz gibi buyuk bir problem varsa , Allah yardimcilari olsun , diyecek laf yok.
iyi calismalar.