Yurtici verimerkezlerinin jeneratorleri devreye gec girdiginde yada giremediginde veyahut baska bir takim sorunlar olustugunda ve bir kac saat sunucu/lar kapali kaldiginda herkez yerden yere vuruyordu , Almanyada bir verimerkezi bir switch yuzunden 6-7 saat kesinti yasatinca "kul yapisi" demek cifte standart "avrupa-amerika-bati" sempatizanligi geliyor
switch arızası değil, jeneratör odasında yangın çıkmış ve elektrik kabloları dahil hepsi hasarlı.
ülke içindeki makine sayısı, dışındakinden fazla olan birisi olarak, başkalarında ayıpladığınız hataya siz de düşmek üzeresiniz

sorun yaşayanı tamamen dışlamak yanlış.
veri merkezlerinin 36 saat kapalı kalmasına dayanamayacak iş yapısı dolayısıyla bu sektörden çıkıp tavuk çiftliği kuracağım. mangal partisine tüm meslektaşlarım davetli olacak