Öncelikle Hayırlı Ramazanlar Dilerim , Sitemizde Oluşan Bir çok Sorunumuz Oluyor. Hepsine Yetişemediğimiz İçin Bizde Ücretli Webmaster Tutmak İstedik.

Sitemiz vBulletin. Aylık 15TL Düşünüyorunuz İlgili Arkadaşlar Pm Atalarsa Sevinirim. Aslında 15TL az demeyin çünkü haftada 1 sorun çıkar ancak oda ii bir webmasterin en fazla yarım saatini alır. o yüzden bu ödeme gerekli duyuldu.