bahsettiğiniz kurumlar hükümeti destekleseydi şimdi onlara laf kondurmuyo olurdunuz. Millet salak değil doğruları kendi bilir senden öğrenecek halleri yok.
Milleti salak yerine koymaya çalışarak konuşanlar oldukça kim doğru söylüyor kim yalan belli olmaz. Kin, öfke gözünüzü öyle bürümüş ki. Ne iftiradan geri kalıyorsunuz ne aldatmacadan. Allah yardımcınız olsun.