Dofollow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkürler olumsuz, benimde prensibim iş sonu ödeme yapmak.

suan 1 kişi ile anlasıldı. varsa yaparım diyen anlasalım 2-3 postcu daha düşünüyorum. piyasanın ne oldugunu biliyorum, 500 post 60 tl gibi fiyatlarla gelmeyin
bi iğneleme sezdim hocam :P hayırlı işler