Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence iyi olmuş neden dalga konusu oldu anlamadım birazcık Futbol'u takip edenler bilirki A.C Milan'ın kadroda ki yaş ortalaması genelde yüksektir ama en az sakat veren klüplerin başına gelir. Örnek Maldini kaç yaşına kadar oynadı, Nesta halen oynuyor, Dida kaç yaşına kadar milli takımda kaldı, Inzagi, vs çok örnek bunların arkasın dünyanın en iyi sportif araştırma yeri olan A.C. Milan Labs var, bence futbolcudan daha bunlar önemli ne olucak futbolcular gelip geçer ama böyle yatırımlar geleceğini kurtarır.
haklısın erkn abi ancak taraftar olarak biraz güzel şeyler bekliyoruz aslına bakılırsa galatasaray geçen sezon sakatlıklar yüzünden son haftalarda kötü oynadı