RTSngz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ne diyorsun ya? Sabahın 6'sında ramazan günü sevap işleyelim diye yardım ediyorum, yazdığın cevaba bak.
Terbiyesiz.
ShekerChi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen
Twinsens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama arkadaşa öyle ağır bir tepki vermen çok yanlış bunuda bildirmek isterim kendi sitesi bile değilken gidipte reklam yasak diyerek azarlarcasına bir üslup heleki böyle hayırlı günlerde hoş değil


<%
Set OrnekBaglanti = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
OrnekBaglanti .Open "Driver={MySql ODBC 3.51 Driver}; Server=localhost; uid=kullanici; pwd=sifre; database=veritabani; option=3; port=3306;"

Set OrnekSorgu = OrnekBaglanti .Execute("SELECT * From tablo")
%>
Hayırlı Ramazanlar
hocam yardım etmek isdeyen dediğim gibi burayada yazabilirdi sizin gibi gece 12den beri kod arıyorum ben bulamadım yazdığım konuya site adresi yazıyor arkadas ona kızdım. üstelik verdiği sitede reklamdan başka bişi yok