RTSngz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ne diyorsun ya? Sabahın 6'sında ramazan günü sevap işleyelim diye yardım ediyorum, yazdığın cevaba bak.
Terbiyesiz.
aynen