Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfırdan açınca telefon gerekiyor peki gmail davetiyesi ile açarsan gerekiyor mu acaba ?
davetiye ile gerekmiyor sanırım.. denedım az once oldu.

öğrendiğimiz iyi oldu