MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tıka mı ? Hocam ben normalde 10 tıka 0,01 alıyordum da ondan göstereyim dedim
Sen yenisin galiba

1 Tıkla 32 dolar alanları duydum.

R10'da birazdan bu konu hakkında cevap veren olur.