1 ay sonra 6 aylık yurt dışı stajına çıkacam. şu 1 ayda çıksa güzel olur vakit geçer kurarım laptop a 2010 sarmıyor ya 2021 e geldim bıkkınlık verdi efekler falan 2011 hoş olur bakalım bi konu açıcam ilerlemeli oyun önerebilecek diye.. 6 ay boyunca 10-15 oyun kurar atarım laptopa oynarım stajda napam ^^