Türk insanı harici insanlar nedense hepsi ********,pis ve ahlaksızAçıkçası sinir oluyorum bu düşünceye.Misal yabancı bir hatun gördü mü bizimkiler başlarlar yok böyle yok şöyle.Bir dönüp baksak kendi insanımıza hatta bu konuları konuşurken kendi kızlarımıza.Ben demiyorum ki hepsi motor.Zaten yabancıların da hepsi motor değil.Motor olmak için gayrimüslim olmaya da gerek yok.Hani derler ya insanın ruhu -afedersiniz- rspu olmasın diye.İşte o misal.O yapmadı bu yaptı diye bir şey yok.Gayrimüslimlere atılan kakaların hepsi bizde de var.İslami yapılar üzerine kurulmuş bir toplum olmamız fazla bir şey değiştirmiyor anlayacağınız.Yanlışsam düzeltin.Ben böyle düşünüyorum açıkçası.