Arkadaşlar lütfen argo kelimeler kullanmayalım. Forumda ufak kardeşlerimiz ve bayanlarda oldugunu unutmayalım...Konunun daha fazla tartışma ortamına dönmemesi için kendi konumu report ediyorum. İyi çalışmalar...