Konu
Fm2011'den İlk Görüntüler
11-08-2010, 20:54:19
#5
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
3d yine kötü ama zaten 2d oynuorum
Maksat grafik değil yetenek,tecrübe