yok be arkadaşlar ya sizde beni kalpazan yaptınız benim ALLAH tan başka kimseden korkum da yok pişman olacağım bir hareketimde.

oldukça legal kazanıyorum paramı ben sadece adsense için kullanmayacağım zaten kişisel işlerdede kullanacağım.ben sadece birisine söylesem zararlı birşey yapabilir mi diyorum bilmiyorum diyorum siz ne diyorsunuz şu mübarek günde.