1. resimdeki gibi reklam yerleşimini pixel2life.com kullandı. Bende öyle bir yerleşim kullanmayı planlıyordum. Biraz araştırayım. Bence yasak değildir. Çünkü içerik ile bir bütün. Soldaki resimler olmasa daha iyi olabilir, çünkü kişiler o resimlere bakarak tıklayabilir, buda yanlış yönlendirme olur.

Kullandığım yerleşim (offline site);