hocam seni kast etmemiştim son paragrafta. forumda street smart lafını kullanıp üzerinden prim elde etmeye çalışan çok tip var. biraz yüz verince milleti gerizekalı yerine koymaya başlıyorlar. tek postundan karakter analizi yapıp sana laf söyleyecek değilim. yanlış anlaşılmaya meillli post attığım için de kusra bakma.

uzlaşamayacağımız noktalar var haklısın. ben biraz daha empirik davranmaya başladım açıkçası artık. hangi yöntem daha iyi sonuç veriyorsa onla ilerliyorum. şu an ki tecrübelerime göre de kopya içerik filtresine takılmayan kopya içerik, etkili backlink, deeplinking ile özgün içeriği çok rahat geçiyor. bahsettiğim çalışma 2 yıl öncesinin, evet ama sonuçları bugün de aynı. hala özgün yazdığım siteden rssle veri çeken elemanlar benim üzerimde çıkıyor. bununla ilgili açıklamaların da var ama iş uygulanabilirliğe geldiğinde içerik olayına kafa yormak bence mantıklı değil.

yaşasın deneyselcilik

alıntıyı silersen sevinirim.