Hocam çok güzel ipucları veriyorsun. İnşallah konuyu okuyan arkadaşlarda kendilerince bir şeyler çıkartırlar.Bu arada hayırlı ramazanlar. Hoşgeldin ya şehri ramazan

Bu arada 2008 ramazan ayında bir paylaşım yapmıştım. Bu konuyuda okumanızı tavsiye ederim.Eminim bir çoğunuz okumadı ve gözden kaçırdınız
https://www.r10.net/google-adsense/22...k-kazanin.html