Arkadaşlar içeriğim geri geldi.Konu kilit diyip çekip gitmeyeyim herkes gibi başına gelen olursa diye yazıyorum.Yeni konu ekleye tıkladım yine hala içeriğim yoktu meydanda.Yayımla yazan yerde incelemek üzere gönder butonu vardı, sanırım bunla alakalı bir sorun.Sonra yazılara tıkladım baktım tüm yazılar geri çıktı.İçerik gitti diye üzülmüştüm.