sadece özgün yazılara yazıp bir blog açmıştım. Gerekli sağlam backlinkleri de aldım. Ama çoğu zaman bana ait orjinal yazıları kaynak gösterip kullananlar hep üstümde yer aldı. O yüzden ben artık orjinallik için eskisi kadar kasmıyorum. Ama yazınızı okudum elinize sağlık çok ciddi bir emek var.

Teşekkürler. ( + REP )