Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sadece özgün yazılara yazıp bir blog açmıştım. Gerekli sağlam backlinkleri de aldım. Ama çoğu zaman bana ait orjinal yazıları kaynak gösterip kullananlar hep üstümde yer aldı. O yüzden ben artık orjinallik için eskisi kadar kasmıyorum. Ama yazınızı okudum elinize sağlık çok ciddi bir emek var.
Teşekkürler. ( + REP )