ManyMen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnteraktif işlemlerden Usd hesabı açıp, onun iban bilgilerini göndermiştim, TL hesap mı vermeliyim acaba .. Ayrıca Kontrol ettim iban ve bic kodlarım doğru.
neden usd hesabı yaptın ki, ülke bilgi Türkiye ise, zaten Lira olarak gönderiyor ücreti