Konu
kayıt bulunamadığında uyarı yazmak
10-08-2010, 14:31:47
#16
HS_Abdullah
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
header kullanmak zorunda mıyız?
<meta http-equiv="refresh" content="0;URL=anasayfa.php">