Merhaba,

Biliyorum bu ilk mesajım olduğu için biraz değişik karşılanacak fakat uzunca zamandır R10'u takip etmekteyim. Zaten iş için yüzyüze görüşeceğimizden dolayı bir problem olmaz. Neyse ben konuma döneyim.

Bana ait bir site oldukça fazla hit yükselttiği için, sunucu düzenlemesi yaptırmak ihtiyacı hissettim. Şu an veri tabanı ile site yazılımı aynı sunucuda. Siteyi rahatlatmak namına, veri tabanı ile sunucuyu ayrı linux makinalarda yayımlamak niyetindeyim. Bunu ben kendim yapamadığım için de bu işi yapacak birini arıyorum. Anlaştığım kişi ile yüzyüze görüşeceğim, sanırım bu işi yapabilmesi için de veri merkezine gitmesi gerekli. Ben makinaları ayarladığım için, gidişinde direkt olarak sadece veri tabanı ile site yazılımını ayrı makinalara taşıması kalacak.

İlgilenenler özel mesaj yoluyla bana ulaşırsa sevinirim.

Kolay gelsin, iyi çalışmalar.