MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel çalışmaların var mehmet, tebrik ederim.

Hayırlı işler.
Sağol dostum . BU ARADA ARKDAŞLAR LOGO FİYATLARI PİYASA BİR SÜRELİĞİNE 15TL OLMUŞTUR HADİ HAYIRLISI :d